Manifest

Am ţinut un blog cam 3 ani, de prin noiembrie 2007 până prin noiembrie 2010, reuşind să mă lenevesc mai mult sau mai puţin spre final. Încă îmi place să mai citesc ce scriam, să mă crucesc la ce prostii îndrugam, sau să râd de rebelul din mine care ieşea pe atunci la suprafaţă. Între timp am mai crescut, zic eu, m-am mai rafinat un pic, şi am zis că dacă tot sunt „cetăţean” cu drepturi depline, recte major, pot să mă apuc să îmi las şi latura ceva mai serioasă să îşi dea cu părerea pe internet, fără a mă mai complica cu cvasi-anonimatul sub care scriam mai devreme. Pentru că, în fond, sunt suficient de mare încât să îmi asum părerile, nu?

Râmnicean printre străini… evocă natura mea de om care a plecat de la el din sat la marele oraş. Mi-am petrecut 3 ani printre buzoieni, încă mai stau printre ei, şi, de la anu’, cu puţin noroc, o să plec şi mai departe, dar asta urmează să mai povestesc pe aici. Vreau să ţin un jurnal puţin diferit, în care să nu îşi aibă locul diverse frustrări personale, liber de elucubraţii adolescentine sau mai ştiu eu ce prostii. Nu voi umple internetul cu prostii sau filosofii de baltă, iar perioadele de absenţă de pe internet se vor justifica prin „nu am avut nimic relevant de spus”.

Să nu uit: pe blogul meu eu sunt Dumnezeu, iar porunca mea se numeşte regula bunului simţ. Cine se abate de la această regulă, prin spectacole tip „door of the tent” sau se ţigăneşte pe aici va fi trecut fără preaviz la spam. Îmi plac discuţiile, nu mă supăr dacă mi se semnalează o greşeală sau „bă, vezi că vorbeşti prostii”, dar nu sunt un tip tolerant, deci îi rog pe aceia care caută scandal să se abţină.

Cei interesaţi de soarta mea pot citi amănunte biografice extrem de interesante la secţiunea „Despre mine”. În rest, sper să nu duc lipsă vreodată de subiecte de scris. Noroc. 🙂

~ de Ion pe Decembrie 27, 2010.

Lasă un răspuns

 
