Despre exportul de salam în Anglia

Punere în temă:

Românul, ca un mare naţionalist ce se află, bineînţeles că sare „uite ce exportăm noi”, „altceva mai bun n-avem”. Bă aplaudacilor, gândiţi-vă UN PIC numai: pe care post de radio românesc aţi auzit voi ultima oară o manea? Eu nu pot să numesc nici unul. Iar pe posturile statului (pe care le deschid destul de des, în maşină) rar aud muzică slabă (dacă stau să mă gândesc, nici măcar pe Puya nu l-am auzit). Mă copii, gândiţi-vă un pic: englezii cheamă un ţărănete român născut în Germania, mare fan al manelelor. Ăsta îi pune o piesă de Florin Salam. Deci ei au dat pe post ceea ce noi considerăm gunoi. Cum ar veni, noi aruncăm ceva la gunoi, ei culeg şi mănâncă. Să înţeleg că tot noi l-am exportat? Mie îmi pare că aici nu noi am ieşit prost, ci ei. Dar na, e mai uşor să te aliniezi atitudinii „mamă ce ţară de căcat avem, numai mizerie şi ţigani” şi să schimbi maneaua de la difuzorul telefonului, scuipând coji de seminţe pe stradă.

~ de Ion pe Ianuarie 20, 2011.

Un răspuns to “Despre exportul de salam în Anglia”

  1. Tari, băieţii. Aş vrea să-i văd.

Lasă un răspuns

 
