Ironie

Am găsit pe Metalhead o „reclamă”, care mă invita să „echilibrez un sistem audio” arătându-mi un… să zic grafic cu vu-metre (deşi nu cred că aşa i se zice corect) şi un egalizator pe 4 benzi. Na, am învârtit egalizatorul ăla cum mi s-a cerut şi apoi îmi zice „Sistemul tău audio este dezechilibrat. În privinţa consumului de alcool eşti mai informat?”
Care-i legătura, că nu mă prind?
Cireaşa de pe tort e faptul că pe siteul ăla nu poţi să intri dacă nu ai 18 ani împliniţi. Pentru că, nu-i aşa, ăştia de 15-16-17 ani nu beau deloc, deci n-au nevoie să ştie ce face alcoolul.

~ de Ion pe Februarie 26, 2011.

Un răspuns to “Ironie”

  1. Sa zicem ca ai fi manevrat bine chestia aia.Ti-ar fi zis probabil „In privinta consunmului de alcool esti macar la fel de bine informat?”.Si tot e aiurea.Cred ca ala care a scris prostia asta era „informat in privinta consumului de alcool” in momentul ala.

Lasă un răspuns

 
