Cum e cu urările de Paşti

Sunt un personaj tipic masculin: domeniile mele în care expertiza este absolut minimă sunt cadourile şi urările complicate. De fiecare dată când e vorba să iau un cadou, dacă nu ştiu ce CD-uri merg, ce bilete pot lua, astfel încât să placă, ce nu are omul respectiv, alea alea, stau tot timpul cu ideea că „mă, n-o să îi placă”. Şi, normal, prefer să pun bani cu alţii şi să ia cine se pricepe. Ei, cam tot la fel sunt şi cu urările… şi de-asta le ţin la nivelul cel mai simplu.

Bine, mai e o chestie pe care nu o prea pricep. De Paşti este, pentru creştini, Învierea Domnului. Mă rog, asta se sărbătoreşte. De acord, e un prilej de fericire, şi toţi ne urăm unul altuia multă fericire, bunăstare, alea alea. Pe de altă parte, mă gândesc că e un pic ciudat că ne gândim la asta numai de Paşti. Anul ăsta am văzut că a mai scăzut asaltul puternic cu mesaje cu asemenea urări. În fine, oi fi eu mai puţin creativ, dar, de Paşti, mă limitez la simplul „Hristos a-nviat!”. Că na, o urare simplă transmite mai mult suflet decât un text în care te pierzi (şi, eventual, te plictiseşti).

~ de Ion pe Aprilie 25, 2011.

5 răspunsuri to “Cum e cu urările de Paşti”

  1. Si mai e chestia ca toata lumea trimite sms-uri in timpul slujbei.Adica, fratilor, sunteti atenti la slujba sau scrieti sms-uri?!

  2. Anul asta s-a pastrat si chiar s-a generalizat trendul ca urarile de sarbatori sa inceapa cu „Fie ca lulmina…”. Cele mai multe sms-uri primite au fost de acest tip.

  3. Pai da.Sa mai zic de iepurasi si caracterul comercial ar sarbatorii?Imi e cam scarba.Din sarbatoare crestina ajunge carnaval.

  4. Ioane, nu-mi spune că atunci când erai mic nu aşteptai să vină iepuraşul. 🙂

  5. Eu am aflat despre ‘iepuras’ de la altii.Nu am primit niciodata nimic de la ‘iepuras’.Vorbesc foarte serios

Lasă un răspuns

 
