Problema consumatorului de presă scrisă

Mie, pe la ora prânzului, îmi plăcea să citesc un ziar. Chiar dacă poştaşul venea după-amiaza, îl prindeam, din când în când, şi mă uitam prin ziar, că era mai fain decât să te uiţi la televizor, unde ai de ales între a te uita la ştiri „serioase”, a vedea ce prostii mai face Guvernul şi a te enerva, sau la telenovela columbenilor care, măcar, îţi relaxează un pic creierii.
Aflu de curând că Gândul nu mai apare în formă tipărită. Bun, zic, asta e, oricum am cam 130 de chestii pe zi în Google Reader, dar (1) nu stau tot timpul cu laptopul legat de mână şi (2) siteurile ziarelor sunt ORIBILE. Insuportabile. Critică lumea blogurile pentru reclamă, dar pe siteurile ziarelor, dacă ai răbdare să se încarce, eşti invadat de ele. Citeşti ceva, ţi se plimbă reclama în faţă, îţi oboseşti ochii. Pe mine mă miră că încă există lume care le citeşte. Numai mie mi se păreau mai reuşite variantele lor de prin 2006-2007-hai-2008?

~ de Ion pe Aprilie 27, 2011.

2 răspunsuri to “Problema consumatorului de presă scrisă”

  1. Sa ghicesc ca nu doar tu ai renuntat la ziare?Asa este.Eu,cel putin,mai citesam Click online(imi place scandalul),si este mult mai prost organizat decat orice foaie tiparita.Ziarul,cu toate ca e putin scump(prea putin),merita mai mult respect>Stii tu,vechi si bun…Dar mai este si sentimentul de „am foaia in mana”,care nu poate fi dat,vreodata,de un ecran de sticla.Prefer sa fiu mai pragmatic si sa imi iau ziarul,ala clasic si urat,dar mai batran decat un rahat de ziar online,care e un kitch.

  2. Sentimentul de foaie scrisă pe care o poţi lua cu tine la masă…

Lasă un răspuns

 
