A mai trecut un an

…zise ciobanul dându-şi cizmele jos.

Am făcut 19 ani. Şi am făcut chef. Veselie, simţit bine… dar mi se întâmplă o chestie ciudată. De fiecare dată când e ziua mea – o fi moldoveanul din mine de vină pentru melancolia asta – la un moment dat, multe supărări mai mici sau mai mari din ultimul an, acumulate şi făcute pachet, se descarcă în mine. Şi îmi curmă starea de veselie… E cam nasol, aşa, să începi simţindu-te foarte bine şi să adormi sictirit, pe la 5 dimineaţa. Şi nu e deloc sănătos, că na, pe măsură ce am coborât mai jos din copac, am realizat că omul trebuie să fie vesel şi să se bucure, şi să nu îşi piardă vremea cu supărările. Dar mă gândesc că, măcar simbolic, am scăpat de ele.

Vreau o puşcă. Unchiul meu avea una, pe vremea când se mai ducea la vânătoare, şi de revelion se duceau în spatele casei bărbaţii vremii să împuşte anul care a trecut. Măcar la un anumit nivel, şi eu îmi propun să fac la fel.

Sfârşitul elucubraţiei.

~ de Ion pe Mai 15, 2011.

Un răspuns to “A mai trecut un an”

  1. Acu’,daca ciobanu’ ala nu a auzit de pantofi cu aerisire,i-au ramas toati nicazurili in cizma.Ok,cizme.Sau asa cred eu…

Lasă un răspuns

 
