De ce nu o să mai cumpăr niciodată de pe cel.ro

Am luat în 2011 de pe dc-shop.ro un laptop. Acum ceva timp i-a murit hardul. Murit în ultimul hal. Laptopul e în garanţie, îl luase tata pe numele lui. Intră tata pe dc-shop la contact, şi găseşte acolo mail service@cel.ro – dă la ei mail însoţit de scanări după certificatul de garanţie (pe care scrie romsoft). Răspunsul vine repede – „trimiteţi-l la noi prin fan curier”. Ceea ce şi facem. Asta a fost ieri.

Azi ne sună de la service că nu ei se ocupă de garanţie că scrie romsoft (firma care deţinea dcshop) pe certificat (pe care văd că nu l-au cercetat când a fost dat prin mail) şi că ni-l trimit (pe banii noştri) înapoi. Dincolo de faptul că cinstit ar fi fost ca ei, care au preluat site-ul, să aibă măcar un anunţ că nu ei se ocupă de garanţii pentru dcshop, dar măcar să îl ducă ei (nu prin curier, să trimită un angajat) la cine se ocupă de garanţii, reacţia celor din service când tata le-a spus astea a fost să închidă telefonul şi să nu mai răspundă. Deci, practic, din greşeala unui angajat al lor, noi plătim 50 de lei şi mai stăm cu ochii în soare tot pe banii noştri. Am pus un comentariu vizavi de asta pe pagina lor de facebook. Chiar sunt curios dacă o să dispară (linkul e aici – https://www.facebook.com/2celro/posts/548508105205659?comment_id=92047587&offset=0&total_comments=2 )

eu sunt la curent cu felul în care trataţi problemele clienţilor. aţi preluat dc-shop.ro, cine intră acolo şi vrea garanţie e trimis la dumneavoastră, noi am trimis mail CU CERTIFICAT DE GARANŢIE ATAŞAT, ni s-a zis să trimitem laptopul, azi ni se zice că o să îl primim înapoi pe banii noştri, că nu voi vă ocupaţi de garanţie. pot să înţeleg asta, dar trebuia zis din start ca răspuns la mail. ÎNAINTE să dăm noi bani (destui) în vânt.

dacă aţi fi corecţi, aşa cum ar trebui, aţi trimite voi, nu prin curier, ci pe cineva, cu laptopul la cine se ocupă de garanţie (era treaba voastră să aveţi grijă să ştim noi, eventual, cine face garanţia), să se ocupe ei, NU ÎNAPOI LA NOI. am văzut customer service mai bun la vânzătorii de chinezării de pe ebay.

sper că înţelegeţi că greşeala e de partea voastră şi, mai important decât asta, să vă ocupaţi de ea. dacă nu, aţi pierdut un client. poate şi mai mulţi.

LE: evident, comentariul a fost şters.

Anunțuri

~ de Ion pe Iunie 27, 2013.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: